ייעוץ חינם:
053-231-3167

מה כדאי לבדוק לפני שאתם מוכרים את הרכב לפירוק

מכירת הרכב לפירוק היא הדרך הטובה והאידאלית ביותר להתמודד עם מכירת רכבים ישנים. לפני מכירת הרכב הישן לפירוק, הרבה מאוד אנשים מנסים למכור אותו בדרכים המקובלות, ולעיתים הדלתות נסגרות. רכב ישן עם הרבה בעיות לא מושך הרבה אנשים לקניית הרכב, ולכן האופציה האחרונה היא מכירת הרכב לקונה רכבים, וזאת בלית ברירה. רגע לפני שאתם מציעים את הרכב שלכם לפירוק, ישנם דברים שכדאי לבדוק, חלקם חשובים יותר וחלקם פחות. אז מה כדאי לבדוק? למה בכלל כדאי למכור את הרכב הישן לקונה רכבים? אתר גרר עוזר מסבירים על כל הנושא.

למה כדאי למכור את הרכב הישן לפירוק

הרכב הישן שלכם לא מתפקד? הרבה בעיות מצטברות? לפני שאתם "מתייאשים ממנו" וזורקים אותו לרחובות, כדאי לבדוק אופציה חלופית – פירוק רכבים. כיום, בשנת 2021, ניתן להרוויח על הרכב הישן שלכם הרבה מאוד כסף, זה משתנה בהתאם לדגם ולשנת הייצור, מצב הרכב הקיים, ועוד. הכירו את קונה הרכבים, החבר החדש והנדיב שלכם. באמצעות קונה רכבים תוכלו למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק ולהרוויח כמה מאות שקלים. אז למה זה באמת כדאי? הנה כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם:

1.דרך מיידית ופשוטה למכור את הרכב הישן – הדרך המיידית, הפשוטה, והבטוחה ביותר למכור את הרכב הישן היא באמצעות פנייה לקונה רכבים הגון. אחד היתרונות בפנייה לקונה רכבים היא המכירה הפשוטה של הרכב. קונה הרכבים מגיע, בוחן את המצב, נותן כסף מזומן, ומפנה את הרכב במיידי.

2.כאשר כל האפשרויות נגמרות – כולנו מכירים את זה מקרוב, כולנו חווינו את זה עשרות פעמים, כאשר כל האפשרויות נגמרות, כאשר אף אחד לא מתעניין או שנוצרים הרבה התנגדויות, הפתרון הקל והפשוט ביותר הוא למכור את הרכב לפירוק. כשכל האופציות האפשריות נגמרות, התקשרו לקונה רכבים ובקשו הצעת מחיר אודות הרכב, בדקו כמה משתלם, והתחילו להזיז עניינים.

3.חיסכון מרבי בזמן וכאבי ראש פוטנציאלים – מכירת הרכב הישן לפירוק מהווה יתרון בולט וחיסכון משמעותי מבחינת זמן, מציאת הלקוחות הפוטנציאלים, ונושאים נוספים שיכולים לגרום לכאבי ראש מצד מוכר הרכב. בתהליך המכירה, תתקלו בהרבה התנגדויות, בירידת מחירים לפי בקשה, ובדברים נוספים שיכולים להיות די מעיקים. וכעת, מכאן, נכנס לתמונה קונה הרכבים. קונה הרכבים יקנה את הרכב שלכם במחיר סימלי והוגן ויחסוך לכם זמן וכאבי ראש פוטנציאלים.

שימו לב: השארת הרכב הישן בחנייה למשך חודשים ארוכים יכול לגרור אחריו דוחות וקנסות מרובים. מדובר בסיבה נוספת לשחרור הרכב במיידי וכמה שיותר מהר. אלה הם שלושת הסיבות המשמעותיים למכירת הרכב הישן לפירוק. אם אתם מעוניינים לשחרר את הרכב במיידי, קונה רכבים יהיה הפתרון הטוב והמהיר ביותר.

מה כדאי לבדוק לפני שאתם מוכרים את הרכב לפירוק?

ישנם כמה דברים שכדאי ואפילו מומלץ לבדוק לפני מכירת הרכב לקונה רכבים עבור פירוקו. חלק מהדברים משמעותיים יותר וחלק מהדברים פחות. אולי הדבר החשוב מכל הוא לוודא שביטלתם את רישום הרכב. ניתן להגיש בקשה לביטול רישום הרכב באתר משרד התחבורה או באחד מסניפי הדואר המרכזיים. אז רגע לפני שאתם רצים ומוכרים את הרכב הישן שלכם הנה כמה דברים שכדאי להכניס למטלות האחרונות:

1.ביטול רישום הרכב – הפעולה הראשונה והמחייבת היא ביטול הרישום הקיים של הרכב. לרוב, מדובר בפעולה פשוטה שניתנת לביצוע באתר משרד התחבורה או בסניפי הדואר המקומיים. כמו כן, ייתכן שלאחר מכירת הרכב קונה הרכבים יבטל את הרישום בעצמו ויקל עליכם בתהליך.

2.בדיקת תקינות הרכב – ברוב המקרים, אנשים לא מבצעים תקינות של הרכב לפני המכירה, וזה די חבל. בדיקת התקינות ותיקון אפשרי בסכומי כסף מזעריים יגרמו לעלייה ניכרת בשווי ומכירת הרכב, ולכן פרמטר זה נחשב כמומלץ ביותר. אם מדובר בתיקונים שעולים מאות שקלים, התיקון לא יהיה משתלם. ומהצד השני, אם מדובר בתיקונים של עד 100-200 ₪ ייתכן שכדאי לשקול זאת. לכאן או לכאן, בדיקת התקינות ותיקון אפשרי של חלקים שונים יתרמו רבות וינפחו את העסקה.

3.בדיקת המלצות אודות קונה הרכבים – עוד לפני ביטול רישום הרכב, בדיקת התקינות, ודברים נוספים, כדאי לבחור בצורה טובה ומקצועית את קונה הרכבים. חלק בלתי נפרד מהתהליך היא בחירת קונה רכבים הגון ומקצועי, כזה שידע להעריך את שווי הרכב ולתת מחיר הוגן תמורתו. בסופו של עניין, בחירת קונה הרכבים תשפיע רבות על העסקה, ולכן מדובר בפרמטר החשוב מכל.

כעיקרון, בשורה התחתונה, סעיף מס' 1 הוא חובה והוא לבדו עשוי להספיק. למעשה, מרבית מהאנשים שמוכרים את הרכב מיישמים רק את סעיף 1, והוא נחשב כנפוץ והחשוב ביותר. יחד אם זאת כדאי לזכור: שני הסעיפים הנוספים הם בגדר המלצה בלבד, והם אלה שיהפכו את כל העסקה לבטוחה והגונה יותר. במטרה להבין קצת יותר, כדאי להתייעץ עם קונה רכבים לפירוק לפני המכירה הסופית.

גרר עוזר כאן בשבילכם – שירותי מכירת רכבים לפירוק

גרר עוזר קמה במטרה לחולל מהפכה ולספק את המחירים הראויים עבור הצרכנים שמחזיקים רכבים ישנים. בגרר עוזר אתם מקבלים ניסיון עשיר של שנים, מחירים הוגנים ושווי ערך, ייעוץ בחינם בכל שאלה ובעיה, והכי חשוב – כסף מזומן במיידי. גרר עוזר תספק לכם את הליווי המתאים ביותר, שירותי הגרירה כלולים בעסקה, והכי חשוב – שירות שמגיע מהלב, כולנו אנושיים אחרי הכל. גרר עוזר מתמחה בשירותי מכירת רכבים לפירוק, שירותי גרירת רכבים, וכל מה שקשור בנושא. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר עבור הרכב הישן התקשרו עוד היום –    050-3511779. לשרותכם תמיד, צוות גרר עוזר.

תמונות של לקוחות מרוצים

הקודם
הבא

מה כדאי לבדוק לפני שאתם מוכרים את הרכב לפירוק

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

רמי כהן
קרא עוד
מגיע בזמן ,אדיב, מקצוען, והעיקר תמחור הוגן וזאת לא הפעם הראשונה שלי, אין ספק אנחת רווחה.. מומלץ בחום
עופר קרמונה
קרא עוד
אבי בחור מקסים ומקצועי, אמין ושירותי באופן נדיר! אין עוד הרבה אנשים שיודעים גם לתת שירות וגם ערך מוסף
אבירם קאו
קרא עוד
שירות פגז !! , היחיד שדבר לעניין , שקבע איתי הגיע בזמן !! שלם מזומן ובמקום ,תודה רבה לך!!!
הקודם
הבא
דילוג לתוכן