ייעודם של רכבים ישנים הינם לצורכי פירוק, מחזור פסולת, או מכירה בשוק הפרטי לצרכנים. ברוב המקרים, רכבים ישנים מאוד, אשר נמצאים על הכביש מעל ל־10 שנים, ייעודם הינם לפירוק אישי. מעוניינים למכור את הרכב לפירוק? הכירו את האיש שאתם צריכים – קונה רכבים. אנחנו מאמינים שניתן למכור את כל הרכבים הישנים לפירוק, לא משנה כמה הם ישנים, מה הדגם, ומה היצרן. במאמר זה, גרר עוזר מספרים מהם הסיבות שכל רכב כשיר לפירוק, למה זה כדאי, וכמה תרוויחו.
האם ניתן למכור כל רכב ישן לפירוק? מהם הסיבות לכך
פירוק רכבים הינו פעולה שמתבצעת על ידי מוסך פרטי, קונה רכבים לפירוק, או מגרש גרוטאות. למען הסר הספק, פירוק רכבים עצמי דורש היתרי סביבה, דורש מורכבות, ניסיון רב, וזמן פנוי. וכעת, לשאלה הגדולה מכולן – האם באמת ניתן למכור כל רכב ישן לפירוק? כל דגם אפשרי? כן. ישנם מספר סיבות שהופכות את המכירה לאפשרית, הנה כמה סיבות טובות לתופעה:
- חלפים וחלקים פנימיים – גם אם הרכב איננו תקין, החלפים והחלקים לא בהכרח פגומים. יתרה מזאת, הוצאה של החלקים ומכירתם הינה פעולה שעשויה לייצר לא מעט כסף. הרבה מאוד מוסכים, צרכנים, וסוכנויות רכב מחפשים חלפים, חלקים מסוימים, ודברים טובים. אחד מהסיבות שניתן למכור כל רכב ישן לפירוק, הינה, החלקים המכניים והפנימיים. בנוסף, לאחר פירוק הרכב, ניתן למכור את האביזרים הנלווים – הפלסטיק, השלדה, ומחשב הרכב.
- כל רכב שווה משהו – אנחנו מאמינים שכל רכב שווה משהו, כמה מאות שקלים או אלפים. הרכבים הישנים הינם אוצרות לקונה הרכבים, הם מכילים הרבה ברזל, חלפים מצוינים, ועוד. גם אם זה נשמע מעט קלישאתי, כל רכב ישן שווה כסף, בזה אנחנו מאמינים. ברוב המקרים, כלל הרכבים הישנים מתומחרים בין 500-2,000₪ בממוצע.
- שדרוג או תיקון של הרכב הקיים (הנוכחי) – גם אם הרכב לא תקין ב־100%, ייתכן שניתן להציל אותו, לשדרג אותו, להחליף כמה חלקים, ולמכור אותו למרבה במחיר. בכמה מאות שקלים ניתן להציל הרבה מאוד רכבים ולמכור אותם לכלל האוכלוסייה. קונה רכבים לנסיעה מוצא את הרכבים הישנים, משדרג ומתקן אותם, ומוכר אותם למרבה במחיר, כך זה עובד.
פנייה אל קונה רכבים לפירוק הינה פעולה כדאית, משתלמת, וחוקית מכל בחינה. כעת, בשלב זה, הבחירה נתונה לשיקולכם הבלעדי. כיום, במאה ה־21, ניתן למכור כל רכב ישן לפירוק, לנסיעה. לפני מכירת הרכב הישן, כדאי להתייעץ עם מומחים לגבי ההחלטה, לשלוח את הרכב לבדיקה, וכמו כן, מומלץ גם לבצע הערכת שווי משוערת. ניתן למכור כל רכב ישן לגרר עוזר, שירות אישי מובטח.
למה כדאי ומומלץ למכור את הרכב הישן לפירוק?
ישנם הרבה מאוד סיבות שהופכות את מכירת הרכב הישן למוצדקות מאוד. ברוב המקרים, הסיבה העיקרית, נמצאת דווקא בכמות הניסיון שהרכב צבר. הרכב ישן, מייצר עלויות תיקון ותחזוקה, ולעיתים גם צובר סתם אבק. במקרים כאלה, כדאי ומומלץ לפנות אל הגורם המקצועי – קונה רכבים. ובכל זאת, למה בעצם כדאי ומומלץ למכור את הרכב הישן לפירוק? הנה כמה סיבות די מוצדקות:
- הרכב לא מספק את ״הסחורה״ – הרכב לא כמו שהיה פעם, הוא פשוט לא מספק את הסחורה. זוהי הסיבה וההתלבטות שעימה מרבית מהצרכנים מתמודדים. לרוב, כשהרכב לא מספק את הסחורה זה נובע מכמה סיבות: זמן ממושך על הכביש, בלאי שנכנס לתוקף, ועוד. לא משנה מהי הסיבה, ברגע שזה קורה, עדיף להיפטר מהרכב הישן ולקנות חדש. ברוב המקרים, מדובר על רכבים די ישנים שנמצאים על הכביש מעל ל־10 שנים לפחות.
- הרכב זקוק לתיקונים ותחזוקה יקרה – במקרים שבהם תקלות ובעיות חוזרות, כדאי לשקול את האופציה למכירת הרכב לפירוק או מכירתו לצרכנים. לרוב, רכבים ישנים דורשים תחזוקה שוטפת, תיקונים רבים ויקרים, וברוב המקרים, לא משתלמים לכיסו של הצרכן. במידה והתיקונים עולים על סכום השווי של הרכב, הוצאת כסף תהיה בזבוז אחד גדול. אין מנוס, אין אופציה אחרת, מכירתו לפירוק הינה מחייבת, כדאי ומומלץ לשקול את האופציה.
- קבלת כסף תמורת הרכב הישן – אם מדובר ברכב שעבר תאונה, רכב טוטלוס, או רכב שלא מיועד לנסיעה כלל, קבלת כסף תמורתו תהיה הבחירה והצעד הנכון ביותר. מכירתו לקונה רכבים תספק לנו לא מעט כסף, במזומן. זוהי אחת מהסיבות למכירת הרכב הישן. ואם זאת, לפני קבלת ההחלטה, כדאי לשקול אופציות אחרות, לדוגמא: מכירתו לצרכן מהמניין. במקרים של תאונה, רכב לא מתפקד, הברירה היחידה נמצאת במכירתו לקונה רכבים.
בנוסף, רכב שנמצא בסטטוס ״ישן״ או טוטלוס, מייצר עלויות תפעול, הוצאות דלק, ותחזוקה. אם אתם מרגישים שהרכב ״זוחל״ לא מתפקד כמו בעבר, מכירתו לפירוק הינה הצעד הטוב ביותר. אלה הם שלושת הסיבות למכירת הרכב לפירוק, באופן דחוף ומיידי. כעת, הגיע הזמן לבחור באופציה הטובה ביותר, בידיכם ישנם מספר אופציות: מכירת הרכב לקונה רכבים, לצרכן, או למגרש פירוק.
מכירת הרכב לקונה רכבים – כמה אפשר להרוויח?
מכירת הרכב הישן לקונה רכבים הינה בחירה משתלמת, רווחית, ואם הרבה אומץ רב מצד הצרכנים. על פי הממוצע, מרבית מהצרכנים מקבלים בין 500₪ ועד ל־2,500₪ בממוצע. אם זאת, במקרים מאוד נדירים, חלק מהצרכנים יקבלו טווח מחירים של בין 500-5,000₪ עבור פירוק של הרכב הישן. ברוב המקרים, רכבים שיקבלו תג מחיר של 5,000₪ הינם רכבים שמיועדים לנסיעה בעתיד. אלה הם המחירים הממוצעים שניתן להרוויח ממכירת הרכב הישן לצורכי פירוק או צרכים אחרים וטובים.
מעוניינים למכור את הרכב הישן לפירוק? הכירו את גרר עוזר. גרר עוזר הינה חברה המתמחה בפירוק רכבים, בקניית רכבים המיועדים לנסיעה, ובשירותי גרר עד לבית הלקוח. מעוניינים בפרטים נוספים? קבלת הצעת מחיר? או בדיקה בחינם? התייעצו איתנו, עם צוות המומחים של גרר עוזר.
למידע נוסף, בירורים, התקשרו עכשיו – 053-231-3167.