ייעוץ חינם:
053-231-3167

ממה מרוויח קונה רכבים לפירוק?

קונה רכבים לפירוק הינה שיטה עממית שבה רכבים ישנים מאוד נמכרים אל קונה רכבים מקצועי. השיטה נפוצה בעיקר בישראל ובארצות הברית, ובמקומות נוספים שקיימת דרישה מצד הצרכנים. ברוב המקרים, מדובר בקהל צרכנים עם רכבים ישנים מאוד, רכבים עם וותק של 15-20 שנה ויותר. לאחר סיום העסקה מול קונה הרכבים, הצרכנים מקבלים את התמורה במזומן, הכסף הטוב ביותר. המחירים עבור מכירת רכבים ישנים לפירוק נעה בסביבות 500-2,500₪ ברוב המוחלט של המקרים.

הדרך הראשונה – מכירת החלקים למרבה במחיר

הדרך הראשונה הינה הדרך הנפוצה ביותר שבה קונה רכבים לפירוק מרוויח הכי הרבה, ללא ספק. קונה רכבים לפירוק מרוויח כ־30% יותר מהמחיר המקורי שבו הוא קנה את הרכב, רווח עשיר מאוד. אז כיצד זה עובד? בשלב הראשון, קונה הרכבים מפרק את הרכב לגורמים, ובודק את הזהב בתוכו. בשלב השני, קונה הרכבים מעריך את שווי החלקים בכסף. בשלב השלישי, קונה הרכבים המקצועי מציע את החלקים למכירה, למרבה במחיר. החלקים יכולים להימכר לצרכנים פרטיים או למוסכים.

לא תמיד קל למכור את החלקים בנפרד, מדובר בנתון עם סיכונים גבוהים אשר נלקחים בחשבון. ואם זאת, ברוב המוחלט של המקרים, תמיד קיימת דרישה לאותם החלקים. אחרי הכל, הם זולים יותר. מכירת החלקים בנפרד היא הדרך האידיאלית והיעילה ביותר להרוויח כסף בתחום הרכבים הארצי. למען הסר הספק – פירוק הרכבים היא עבודה קשה ומסיבית, עבודה שנערכת כ־24 שעות לפחות.

הדרך השנייה – מכירת הברזל הנחושת והפלסטיק

הרכב הפרטי שלכם שווה הרבה כסף גם בלי החלקים היקרים מכל. הברזל, הנחושת, הפלסטיק, ושאר האביזרים המתכלים מהווים חשיבות רבה לקונה הרכבים. לאחר הוצאת החלקים השווים, קונה הרכבים נשאר עם פסולת, כך מרבית מהצרכנים חושבים. פה נמצאת הטעות הגדולה מכל, 

אותה הפסולת שווה המון כסף, עבור מגרשי הגרוטאות או מקומות מיחזור. לידיעתכם, ברכב ממוצע, קיימים מעל ל־10,000 חלקים שאותם ניתן למחזר – ברזל ונחושת, פלסטיק וזכוכיות, עופרת ומתכת, אלומיניום, וחומרים נוספים שעליהם ניתן להרוויח המון כסף. קונה הרכבים מציע את הפסולת למגרש גרוטאות או למקומות נדרשים ומרוויח כסף לא רע בכלל. ללא ספק, הפסולת שווה כסף! מגרש גרוטאות, מגרש מתכות, ומגרשי מיחזור יהיו מוכנים לשלם הרבה מאוד עבור הפסולת.

הדרך השלישית – שדרוג ומכירת הרכב הישן לקונה פוטנציאלי

יוקר המחייה היא הסיבה הבלעדית לקניית רכבים יד שנייה. בעקבות זאת, מרבית מהתושבים, מעוניינים בקניית רכב יד שנייה בזול, במחירים מגוחכים לצרכן. וכאן נכנס לתמונה קונה הרכבים. כיצד זה עובד? בשלב הראשון, קונה הרכבים מחפש ומאתר רכבים עם נזק מינימלי, תקינים. בשלב השני, קונה הרכבים המקצועי מתקן ומשדרג את הרכב הישן ומציע אותו למכירה. בשלב השלישי, קונה הרכבים מחפש קונים פוטנציאלים למכירת הרכב המיועד. וכאן, הסתיימה לה עוד עסקה טובה.

קונה הרכבים מרוויח את כספו בדרך עקיפה, קניית רכבים ישנים והצבתם למכירה, ללקוח מידי. השירות נקרא, קונה רכבים לנסיעה ומוצא על ידי סוכנויות רכב, קוני רכבים, מגרש לגרוטאות, ועוד. במקרים אלו, קונה הרכבים מרוויח כפול מהמחיר, לפחות כ־50% מעסקת הרכישה של הרכב הישן. ללא צל של ספק, מדובר ברווח עצום עבור קונה הרכבים, זהו המצב האידיאלי ביותר עבורו.

לסיכום – בשורה התחתונה

אלה הם שלושת הדרכים האידיאליות והיחידות שבהם קונה הרכבים מרוויח מהרכב הישן שלכם. למען הסר הספק – קונה הרכבים גם צריך להרוויח, הוא מספק את המחיר הטוב ביותר מבחינתו. המחירים עבור רכבים ישנים מאוד נעים בין 500-2,500₪. ומהצד השני, רכבים חדשים יותר, יכולים לקבל מחיר גבוהה הרבה יותר – בין 500-5,000₪ לכל היותר. התשלום מתקבל במזומן בלבד, יתרון.

גרר עוזר הינה חברה אשר מעוניינת ברכבים ישנים למכירה, גם רכבים שלא עובדים או תקינים כלל. במעמד הרכישה, גרר עוזר מתחייבת לספק שירותי גרר והובלה של הרכב עד למוסכים של עוזר. אנחנו מתחייבים למחיר הטוב ביותר שתמצאו במזומן. מתחייבים לשירות אישי ואדיב, ומקצועיות.

ממה מרוויח קונה רכבים לפירוק

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

רמי כהן
קרא עוד
מגיע בזמן ,אדיב, מקצוען, והעיקר תמחור הוגן וזאת לא הפעם הראשונה שלי, אין ספק אנחת רווחה.. מומלץ בחום
עופר קרמונה
קרא עוד
אבי בחור מקסים ומקצועי, אמין ושירותי באופן נדיר! אין עוד הרבה אנשים שיודעים גם לתת שירות וגם ערך מוסף
אבירם קאו
קרא עוד
שירות פגז !! , היחיד שדבר לעניין , שקבע איתי הגיע בזמן !! שלם מזומן ובמקום ,תודה רבה לך!!!
הקודם
הבא