ייעוץ חינם:
053-231-3167

קונה רכבים ישנים לנסיעה – כל הסיבות למכירה

כיום, לא קל להיות בעל רכב ישן בישראל שמעוניין למכור את רכבו. במקרים רבים כאלו, משתלם מאוד לפנות אל קונה רכבים ישנים לנסיעה. קונה הרכבים הוא בעל מקצוע שרוכש במיוחד רכבים כאלו, במחירים הוגנים למדי. לרוב, הוא משדרג את הרכבים הללו ומוכר אותם לאחר כן. לכן, מדובר בסיטואציית ווין-ווין לשני הצדדים. ובכל זאת, אם כך, למה לא לפנות לגורמים אחרים? מה הופך את מכירת הרכב לקונה רכבים לכדאית? נציג בפניכם את כל הסיבות. לעבודה.

קונה רכבים ישנים לנסיעה – במה מדובר?

קונה רכבים ישנים לנסיעה הוא בעל מקצוע, אשר קונה במיוחד רכבים ישנים. מה הכוונה ברכבים ישנים? ובכן, מדובר בכלל הרכבים משנתונים ישנים, וכלל לא ברכבי אספנות בלבד כפי שנהוג לחשוב. פעמים רבות, קשה למכור רכבים ישנים בשוק הישראלי, וקונה הרכבים הישנים לנסיעה “נכנס” בדיוק בחלק הזה של השוק. שימו לב: קונה הרכבים הישנים לנסיעה אינו מוכר רכבים שמיועדים לפירוק (ייתכן שהוא מציע שירות נפרד, אך זה לא תפקידו העיקרי). לרוב, מדובר ברכבים שמסוגלים עדיין לנסוע, אך דרושים לעלויות תיקון גבוהות שלא מצדיקות את אחזקתן בבעלות פרטית. קונה רכבים ישנים לנסיעה לרוב משדרג מעט את הרכבים הישנים. הוא מוכר אותם ברווח בהתאם, וכך למעשה עובד המודל העסקי שלו. פעמים רבות מדובר בעסקה משתלמת לכל הצדדים. וכעת, לאחר שהבנו מהו השירות ובמה מדובר – נגיע לסיבות. למה בעצם כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם? 1) השוק הישראלי – שוק קשוח שוק הרכבים הישראלי הוא שוק קשוח. קונים רבים נרתעים מרכישה של רכבים ישנים, הן בגלל חשש מעלויות התחזוקה הגבוהות שעלולות לבוא איתן, והן מתוך רצון לרכוש רכבים חדשים בעיקר. פעמים רבות, המחירים שתקבלו בשוק הישראלי עצמו נמוכים. ומהיכרות אישית, יצא לנו לפגוש לא מעט בעלי רכבים ישנים שנאלצו להסכים לעסקאות טרייד-אין לא הוגנות. קונה רכבים ישנים לנסיעה “יקל” על חייכם: הוא מחפש רכבים כאלו, ולא תצטרכו “לרוץ” אחרי קונים בשוק. כמו כן, המחיר שתקבלו יהיה הוגן (ולרוב יכלול הסבר על הפרטים השונים שהובילו להצעת המחיר). בקיצור, אם אתם מעוניינים לחסוך לעצמכם זמן בחיפוש לקוחות שעלול כלל לא להניב פרי, ולקבל מחיר הגון – קונה רכבים ישנים לנסיעה הוא המקור שלכם. 2) עלויות תחזוקה גבוהות סיבה נוספת היא שייתכן כי עלויות התחזוקה של הרכב הישן שלנו לא משתלמות. למשל, אם יש לנו רכב ישן ותקול (שעדיין מסוגל לנסוע, אך בהחלט בעייתי), ייתכן שלא ישתלם לנו לתקן אותו לקראת מבחן הטסט הבא. במצב כזה, נעדיף למכור את הרכב הישן לקונה רכבים לנסיעה. כך, נוכל להפיק ממנו את המקסימום. יתרה מכך, מכירת רכב שלא יעבור טסט / מכירת רכב בלי טסט נחשבת לקשה למדי בשוק הפומבי. לכן, במקרים בהם עלויות התחזוקה גבוהות נעדיף לפנות לקונה רכבים ישנים. כך, לפחות נוכל להרוויח סכום ראוי מן הרכב. 3) תאונות (לא קשות) לצערנו, תאונות הן דבר נפוץ כיום בכבישי ישראל. ייתכן מצב בו הרכב הישן שלנו עבר תאונה מסוימת, שלא הפכה אותו למצב “טוטאל לוס” (שיכול להימכר רק לפירוק), אלא לרכב שעדיין מסוגל לנסוע. אולם, התאונה הופכת את עלויות התיקונים שלו לבלתי כדאיים. במצבים של תאונות, נתקשה גם כן למכור אותם לשוק הרכבים הפרטי – מי ירצה לרכוש רכב שעבר תאונה? “להכניס ראש בריא למיטה חולה”? ובכן, קונה רכבים ישנים לנסיעה פעמים רבות מתעניינים ברכבים אלו. לכן, אם הרכב שלכם עבר תאונה קלה-בינונית, עדיין מסוגל לנסוע ואתם מעוניינים למכור אותו – קונה רכבים ישנים לנסיעה הוא “האיש”. 4) חיסכון בקנסות מיותרים בישראל, על פי חוק, אסור לרכב לשהות במרחב הציבורי אם איננו נוסע. ברכבים ישנים, יכול להיווצר מצב בו פעמים רבות הרכב הישן “צובר אבק” בחנייה. בהתאם, אנו עלולים לשלם קנסות רבים שלא מצדיקים את העלות של הרכב הישן. במקרה כזה, עדיף כבר למכור את הרכב – הן מחוסר שימוש, והן מרצון להימנע מקנסות מיותרים שיפגעו לנו בכיס. קונה רכבים ישנים לנסיעה הוא הקונה המהיר ביותר שנוכל למצוא (זהו תחום עיסוקו!). לכן, זוהי בהחלט סיבה נוספת שבעינינו מצדיקה פנייה לקונה רכבים ישנים לנסיעה.

גרר עוזר – מה מייחד אותנו?

כעת, לאחר שעברנו על הסיבות השונות שהופכות את מכירת הרכב הישן שלנו לכדאית, נשמח להציג בפניכם את יתרונותינו. אנו מאמינים שבגרר עוזר תוכלו לקבל “ערך מוסף”, שלא תקבלו אצל מתחרינו. כמובן, לא נרחיב עוד על המתחרים, אך נשמח להציג בפניכם את “נקודות החוזק” שלנו:
  • אמינות – אנו מאמינים שיושרה ואמינות הם מעל לכל בעולם העסקי. לא ניתן להתקדם בלעדיהן, והן הדבר היחיד שמאפשרים להתקדם. בפני לקוחותינו, אנו מקפידים על 100% אמינות ויושרה, ונשתף אתכם בכל שיקול רלוונטי.
  • מהירות – הזמן שלוקח למכירת הרכב עשוי להיות לפעמים קריטי. בתור קונה רכבים, אנו מבינים זאת. לכן, נוכל לסגור עסקאות במהירות המרבית.
  • תשלום במזומן (ועוד) – כאשר נקנה מכם רכב, הן רכב ישן לנסיעה והן רכב לפירוק, תוכלו לקבל תשלום עבורו במזומן. כמו כן, אם תרצו – נוכל ללכת לקראתכם עם כמעט כל אמצעי התשלום המוכרים.
  • ניסיון – לאורך השנים, צברנו ניסיון רב בשוק קניית הרכבים. בזכות הניסיון, נוכל לתת ללקוחותינו את הטוב ביותר. אנו מכירים את רזי הפרטים השונים, כל הבירוקרטיות השונות – בהחלט “יש לכם גב”.
  • מגוון רכבים – גרר עוזר מקבל שלל סוגי רכבים שונים. איננו מוגבלים לרכבי אספנות או דגמים כאלו ואחרים. במילים אחרות, אנו פתוחים לקהלים רבים.
גרר עוזר מספקים שירות בפריסה ארצית: פירוק רכבים במרכז, בדרום, בצפון, ובשרון, כל האזורים בארץ. בנוסף, באתר גרר עוזר קיים מקום בלעדי שבו תוכלו לבדוק אודות מחירון רכבים לפירוק. כעת, כל המידע הדרוש ברשותכם, לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר התקשרו עוד היום.

קונה רכבים לנסיעה: איך להשיג עסקה משתלמת על הרכב הישן שלכם?

לאבי עוזר, שמפעיל מגרש רכבים לפירוק, עם צוות מנוסה בתהליכי קניית רכבים לנסיעה, יש סיבה טובה לקנות את הרכב שלכם, ולכם יש כמה סיבות חשובות למכור לו את הרכב הישן שלכם, לפני שהערך שלו יורד באופן משמעותי. כבר במהלך השנה הראשונה לאחר קניית רכב חדש, הערך שלו יורד בעשרים אחוזים.

לאחר שלוש שנים, המכונית הממוצעת שווה כ-60% מהערך שלה כשהייתה חדשה. ואלו הן חדשות שאינן אופטימליות לבעלי הרכב, אבל מצב זה גם מייצג הזדמנות לעסקה משתלמת מבחינת איש מקצוע בתחום קונה רכבים לנסיעה, שיקנה מכם את הרכב במחיר שישתלם לכם.

ככל שמצב הרכב טוב יותר, כך העסקה עם קונה רכבים לנסיעה משתלמת יותר

דגם של רכב שגילו שנה עד שלוש שנים, ושלא בוצע בו שימוש לרעה, צפוי להציע עוד שנים רבות של נהיגה תקינה, מה שמספק הזדמנויות רכישה מבחינתנו, ונציע לכם מחיר הוגן על הרכב הישן שלכם. כאשר אתם מחליטים למכור את הרכב הישן שלכם, בדרך כלל, יש לכם שתי אפשרויות: למכור אותו באופן פרטי או למכור אותו לקונה רכבים במזומן.

בתהליך קניית רכבים שאתם מבצעים מול קונה פרטי, ברוב המקרים תקבלו תמורתו מחיר גבוה, אבל מכירה פרטית יכולה להיות טרחה שלוקחת זמן, עם הצורך לצלם תמונות, לפרסם מודעות ולענות לשיחות טלפון מקונים פוטנציאליים.

וגם לאחר שתסיימו את המשימות הללו, עדיין תצטרכו להסכים על מחיר מכירה, לפגוש את הקונה במקום ציבורי לאיסוף, ולדאוג לתיעוד הכרחי כמו חתימה על שטר מכר והעברת הבעלות.

אבל שימו לב לאפשרות הנוחה יותר:

המסחר ברכב הישן שלכם הוא פשוט ונוח. כל מה שנדרש הוא ליצור קשר עם קונה רכבים לפירוק המשווק המועדף עליכם, להחליט אם לקבל את הצעתו או לא, ולאחר מכן להשתמש בכספים כמקדמה למימון הרכב הבא שלכם. למרות שבדרך כלל המסחר מביא פחות כסף ממכירה פרטית, זו עסקה ללא טרחה שחוסכת לכם זמן.

למרות שקניית רכב חדש יכולה להיות מהנה, מכירת הרכב הישן יכולה להיות טרחה. אבי עוזר, שמפעיל ומנהל מגרש רכבים לפירוק, מקל על מכירת המכונית המשומשת שלכם. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להזין באתר שלנו את שם היצרן, הדגם, השנה והקילומטראז', בתהליך קל ופשוט, ומיד תקבלו הצעת רכישה שתקפה לשבעה ימים.

עסקה משתלמת יותר מעסקת מכירה פרטית

עסקת קונה רכבים לפירוק היא עסקה הוגנת וטובה יותר בהשוואה לעסקת מכירה פרטית. האתר שלנו מופעל על ידי אלגוריתמים רבי עוצמה של למידת מכונה וטונות של נתונים. ועם השירות שלנו, אין צורך לבזבז את הזמן הנוסף בטיפול לרכב לפני המהירה.

מעט לכלוך לא ישפיע על הצעת המחיר, וממילא אנו מבצעים טיפול מקיף לרכבים בעצמנו לפני שאנחנו מציעים אותם למכירה חוזרת. אז אם אתם מוכנים לבחור את הרכב החדש הבא שלכם, באתר הקל לשימוש שלנו תמצאו מבחר רחב של מכוניות שנבדקו במלואן הממוקמות ברחבי הארץ. האתר ידידותי למשתמש, ותוכלו למצוא דגמים שונים שיתאימו לצרכים ולתקציב שלכם.

זה הזמן למכור את הרכב שלכם למגרש גרוטאות

אם אתם פשוט לא מוצאים קונה מתאים כשאתם מנסים למכור מכונית שאינה פועלת, פנייה למגרש גרוטאות היא אפשרות כדאית שתשתלם לכם, במיוחד אם תבחרו לבצע איתנו את העסקה.

הצוות של אבי עוזר מבצע תהליכי קניית רכבים ישנים בכמויות גדולות, והם ממוקמים במגרש הגרוטאות שאנו מנהלים. כך שאם תחליטו להיענות להצעה שלנו, תקבלו גם שירות גרירה חינם מהמיקום שלכם.

קונה רכבים לנסיעה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

רמי כהן
קרא עוד
מגיע בזמן ,אדיב, מקצוען, והעיקר תמחור הוגן וזאת לא הפעם הראשונה שלי, אין ספק אנחת רווחה.. מומלץ בחום
עופר קרמונה
קרא עוד
אבי בחור מקסים ומקצועי, אמין ושירותי באופן נדיר! אין עוד הרבה אנשים שיודעים גם לתת שירות וגם ערך מוסף
אבירם קאו
קרא עוד
שירות פגז !! , היחיד שדבר לעניין , שקבע איתי הגיע בזמן !! שלם מזומן ובמקום ,תודה רבה לך!!!
הקודם
הבא
דילוג לתוכן