ייעוץ חינם:
053-231-3167

10 הדיברות למכירת הרכב הישן לפירוק

הרכב האישי מתפקד כחלק בלתי נפרד מהמשפחה, אם זאת, כשהוא מתחיל לזייף, הכל נגמר. רכבים המוגדרים כישנים צוברים הרבה נזקים לבעלי הרכב – הוצאות חודשיות וטיפולים שנתיים. רכבים ישנים גורמים להוצאות נכבדות, ביניהם – הוצאות רבות על דלק, החלפת חלקים, ועוד הרבה. הרכב מתחיל לזייף? ישן ומייצר עלויות חוזרות ומשתנות? מכירתו לפירוק תהיה בחירה אידיאלית. במאמר זה, גרר עוזר מספרים על 10 הדיברות למכירת הרכב הישן לפירוק, כל הסיבות האפשריות.

סיבה 1: התיישנות הרכב (15 שנה ויותר)

הסיבה הראשונה למכור את הרכב לפירוק היא בעקבות התיישנות הרכב, הכרזתו כישן ולא כשיר. רכבים שעומדים על הכביש 15-25 שנה נחשבים כישנים ומספקים סיבה מספיק מוצדקת למכירתם. רכבים ישנים מאוד גוררים אחריהם הרבה מאוד הוצאות, בדיקות חודשיות, בלאי מצטבר, דלק, ועוד. מהסיבה הזאת, כדאי מאוד למכור את הרכב הישן לפירוק, או לחלופין, לאנשים אשר חפצים בו.

סיבה 2: הוצאות רבות ובלאי מצטבר

רכבים חדשים דורשים מעט מאוד דלק עבור נסיעה קטנה בעיר. ומהצד השני, לעומת זאת, רכבים ישנים ידרשו מכם הרבה יותר דלק, בצורה משמעותית וניכרת. ברכבים ישנים החלקים מתאמצים יותר, ולכן הדרישה לדלק היא הרבה יותר גבוהה. בנוסף, רכבים ישנים מאוד דורשים הוצאות רבות. ללא ספק, הסיבה השנייה, היא אחת מהסיבות המרכזיות שבהם צרכנים מחליטים למכור את הרכב. ההוצאות מכבידות ולא נפסקות, הבלאי משחק תפקיד חשוב, והכוח להתמודד מתחיל להיגמר.

סיבה 3: הרכב לא בשימוש יותר

הרבה מאוד צרכנים נוטים להזניח את הרכבים הישנים בחנייה, ללא מטרה, ללא תועלת, פשוט כך. הסיבה היא די מובנית, הרכב לא מספק את הסחורה הנדרשת לצרכן. אם הרכב לא בשימוש, או לא מיועד לשימוש, הפתרון נמצא ממש כאן – מכירת הרכב לפירוק או לצרכן אחר. הבחירה בידיכם. בנוסף, לעיתים רבות, הרכב לא בשימוש בעקבות מיגון ובטיחות, כזאת שיכולה למנוע תאונות שונות. הרכב לא בשימוש? עומד סתם בחנייה? פנו עוד היום אל קונה רכבים לפירוק ובקשו הצעת מחיר.

סיבה 4: חשיפה לקנסות ודוחות מקומיות

אם הרכב הישן שלכם עומד בחנייה לזמן כה רב, הרכב עשוי להיות חשוף לקנסות ודוחות מקומיות. החוקים בישראל מאוד נוקשים, ולאחר מספר חודשים בודדים יתכן שתתקלו בקנסות וחיובים שונים. הצבתו של הרכב במשך חודשים, בצורה נטושה או מעוררת חשד, תגרור אחריה קנסות מקומיות. לסיכום, הרכב חשוף לקנסות ודוחות מקומיות מהעירייה, בין אם רציתם, ובין אם לא – אתם חשופים. מדובר בהוצאה כבדה, העומדת על סך של 500₪ ואף יותר, תלוי בתרחיש. מה שכן, עדיף להיפתר.

סיבה 5: שדרוג או החלפה לרכב חדש

ברוב המקרים, מרבית מהצרכנים בוחרים למכור את הרכב הישן בעקבות שדרוג או החלפה לחדש. ברגע שקיים תחליף אמיתי וראוי, 90% מהצרכנים בוחרים להתעלם מהדבר הישן, זו עובדה אמיתית. זוהי הסיבה האולטימטיבית והמוצדקת ביותר להיפתר מהרכב הישן, למכור אותו אצל קונה רכבים. לחלופין, ניתן למכור את הרכב הישן בשוק הפרטי אם הוא באמת שווה משהו, רכב שמיועד לנסיעות.

סיבה 6: דרישות לגיטימיות מצד ביטוח הרכב

אם הרכב לא עומד בדרישות הביטוח בחוק, במיגון ובבטיחות המינימלית, חברות הביטוח יסרבו. חברות הביטוח דורשות רכב תקין ומאובזר במגוון רחב של טכנולוגיות – מצלמה, ואביזרי בטיחות. במידה והרכב הישן לא מסוגל למלא את כלל התנאים, הרכב ובעליו לא יבוטחו בחברות הביטוח. מסיבות כאלה ואחרות, רכב שלא עומד בדרישות, ייעודו הוא להימכר לצמיתות, זו המילה הסופית.

סיבה 7: התחייבות של 2 טסטים בשנה

בסופו של דבר, בעקבות בלאי ודברים אחרים ונוספים, רכבים שעומדים על הכביש 20 שנה ויותר, מתחייבים לבצע שני טסטים בשנה במקום טסט בודד. מדובר על אותו הטסט רק במסגרת זמן של כל 6 חודשים במקום 12 חודשים בלבד. הרכבים הישנים בהחלט גוררים אחריהם הרבה טרטורים. זוהי אחת מהסיבות הידועות למכירת הרכב הישן, הרבה בירוקרטיה, טרטורים, ודברים מיותרים. מעוניינים להימנע מהמצב הקיים? הדרך היחידה היא לרכוש רכב חדש ולמכור את הישן.

סיבה 8: קושי רב בהשגת חלקי חילוף

כמו בכל מוצר אחר, כשהיצרנית מחליטה להפסיק את יצור הרכב והחלקים, הקושי בהשגתם גדול. ניתן לצפות זאת מראש, אם זאת, זה מאוד קשה להבחין בשינויים שהיצרנית מבצעת בעולם. ברוב המקרים, יצרניות הרכבים מודיעות מראש על הפסקת הייצור, אם זאת, ההכרזה היא רק ליבואנים. אם יש לכם רכב ישן, העומד על 20 שנה ויותר, התיקונים העתידיים לא יתאפשרו ללא חלקי החילוף. מסיבה זו, מכירת הרכב הישן לפירוק תהיה הבחירה היחידה שלכם, בחירה מצוינת וטובה ללא ספק.

סיבה 9: עיקולים אפשריים על הרכב

מהמחקרים שנעשו בשנת 2021, 90% מהצרכנים בישראל נמצאים במינוס, מהמינוס הזה קשה לברוח. לפיכך, בעקבות המינוס הגובר, ייתכנו עיקולים וגרירת חיובים עד להוצאה לפועל. רכבים שצפויים לעיקולים מטרתם היא אחת בלבד – מכירתם לקונה המהיר ביותר, או לפירוק רכבים מקומי. העיקולים הופכים את חיינו לקשים יותר, ולפיכך, מכירת הרכב הישן בעקבות עיקול היא לגיטימית. אף אחד לא ישפוט אתכם, אף תלונה לא תיאמר, מכירת הרכב הישן היא הברירה האחרונה שלכם.

סיבה 10: מחיר הביטוח יקר מהרכב עצמו

ביטוחי הרכב בישראל מתומחרים לפי מספר נתונים – סוג הרכב, גיל הצרכן, סיכונים אפשריים, ועוד. ללא ספק, סוג הרכב מהווה חשיבות רבה על מחיר הביטוח המופקע. אם מדובר ברכב די חדש, מחיר הביטוח יהיה נורמלי ויחסי. לעומת זאת, אם מדובר ברכבים ישנים, מחירי הביטוח יהיו יקרים בהרבה. הסיבה היא די פשוטה – רכבים ישנים צפויים בהוצאות רבות, חלקים שנהרסים בעקבות בלאי, ועוד. מהסיבה הזאת, מרבית מחברות הביטוח יבקשו מחיר מופקע עבור ביטוחי הרכב הישן. לפיכך, מכירת הרכב הישן לפירוק היא הדרך הטובה ביותר להוזיל בעלויות. מכרו את הרכב לפירוק במידי.

לסיכום – בשורה התחתונה

במאמר זה, למדנו מהם 10 הסיבות למכירת הרכב הישן לפירוק, או לחלופין למקומות אחרים וטובים. היא אפשר למנוע את המכירה, הכדאיות גדולה בהרבה, וההוצאות רק גוברות. אלה הם כלל הסיבות. מעוניינים למכור את הרכב לפירוק? גרר עוזר כאן לשירותכם.  גרר עוזר מתמחה בקניית רכבים לפירוק, קניית רכבים המיועדים לנסיעה, שירותי גרר במעמד הקנייה, וכמובן שירותים נוספים.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר על הרכב הישן שלכם התקשרו עכשיו – 053-231-3167. לשירותכם ולצדיכם תמיד, בכל בעיה או שאלה, הצוות בגרר עוזר. לפרטים התקשרו עוד היום.

 

מכירת רכב ישן

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

רמי כהן
קרא עוד
מגיע בזמן ,אדיב, מקצוען, והעיקר תמחור הוגן וזאת לא הפעם הראשונה שלי, אין ספק אנחת רווחה.. מומלץ בחום
עופר קרמונה
קרא עוד
אבי בחור מקסים ומקצועי, אמין ושירותי באופן נדיר! אין עוד הרבה אנשים שיודעים גם לתת שירות וגם ערך מוסף
אבירם קאו
קרא עוד
שירות פגז !! , היחיד שדבר לעניין , שקבע איתי הגיע בזמן !! שלם מזומן ובמקום ,תודה רבה לך!!!
הקודם
הבא